SELVBETJENINGSVENLIGE

FAGMESSELØSNINGER

TRYGHED OG EFFEKTIVITET

Med vore intuitive løsninger til forhåndsregistrering, onsiteregistrering, adgangskontrol og udstillerapp får I et trygt og effektivt messeforløb. Smarte selvbetjeningsløsninger optimerer jeres processer og skaber mersalg.

Planlægning og Logistik

I fællesskab planlægger vi alt fra effektivisering af besøgsdata og forhåndsregistrering over optimering af logistik og bemanding i indgangen til afrapportering.

Design & Oprettelse

Vi opretter messeregistreringen og sørger for at implementere det grafiske design i hele registreringsforløbet, så der er en rød tråd i udtrykket, og designet matcher jeres identitet og ønsker. Designpakken er gratis og omfatter onlineportal, bekræftelse og navneskilte.

Forhåndsregistrering

Messekompetence sørger for oprettelse af forhåndsregistrering for besøgende, udstillerpersonale, andre målgrupper samt busruter m.m. Indtastning af tilmeldingsdata tilpasses de enkelte registreringstyper.

Registrering på messen (selvbetjent)

Vores systemer gør det enkelt for gæsten at registrere sig på messen, og det øger hastigheden og reducerer kø ved indgangen. Registreringen giver også uvurderlig data, som hjælper til dimensionering på den næste messe.

Mobil onsite registrering

Med vores specialudviklede app er det nemt for gæsterne at registrere sig, og den mangedobler kapaciteten i indgangen. Den digitale registrering giver også brugbar data, som I kan bruge strategisk i planlægningen af fremtidige messer.

Selvbetjent Scan & Print

Besøgende scanner selv QR-koden på mobilen og udskriver deres navneskilt på mindre end 10 sekunder. Det gør registreringen ved indgangen effektiv og hurtig – til glæde for både de besøgende, udstillere og arrangører.

Adgangskontrol

Vores systemer har en effektiv og sikker adgangskontrol. De enkelte enheder kan scanne mellem 500-1.000 billetter i timen. I får fuldt overblik over, hvor mange besøgende, der allerede er ankommet, og hvor mange I venter på. Vi har systemer til download, web, IOS og Android - vælg selv. Har i brug for hardware på jeres messe, har vi naturligvis også udstyret til dét.

Rapportering og Data

Som arrangører har I fuld adgang til alle rapporter og besøgsdata og kan løbende oprette onlinerapporter, som I døgnet rundt kan dele med relevante personer. Det er værdifuld data, som I kan bruge undervejs i messeforløbet og til fremtidige messer.

Fleksibel Support

Vi få meget ros for vores mail- og telefonsupport til besøgende, udstillere og arrangører. Vores løsninger er intuitive og driftssikre, og behovet for support til den enkelte messe er minimalt.

Lead Generator Udstiller App

Lead generator er en udstillerapp, der gør det nemt og effektivt for udstillerne at følge op på deres messeleads og konvertere dem til kunder.

Læs mere her

Tilstedeværelse på messen

Med vores tilstedeværelse på messen sørger vi for opstilling, kvalitetskontrol, support og overvågning af udstyr. På den måde kan I være trygge ved, at det hele kører, og vi står klar, hvis der skulle opstå spørgsmål eller udfordringer.

Sparring og evaluering

Efter messen evaluerer vi i fællesskab messeforløbet, så vi ved, hvad vi kan optimere til fremtidige messer, og vi kan videreudvikle vores løsninger, så vi altid står klar med den nyeste teknologi og de mest brugervenlige løsninger.

FIND OS
VI TILBYDER
Hollænderdybet 1,3
2300 København S
Tlf.: 21 91 00 14
  • Billetsystem til publikumsmesser
  • Fagmesse registrering
  • Automatiseret marketing
  • Udstillerapp
MESSEKOMPETENCE
Vi skaber resultater for fagmesser, publikumsmesser og deres udstillere. Vi er innovative messespecialister med fokus på registrering, tilmelding, billetsystem, lead generering og udstiller apps.