VÆRDISKABENDE

FAGMESSEREGISTRERING

SPECIALISERET FAGMESSEREGISTRERING GIVER TRYGHED OG EFFEKTIVITET

Med løsninger fra Messekompetence bliver alt arbejdet før, under og efter messen nemt og overskueligt for alle involverede parter. Vi tilbyder en total plug and play løsning med brugervenlig forhåndsregistrering på mobil og web, enkel onsiteregistrering, navneskilte, adgangskontrol og udstillerapp.

I hele forløbet står vi til rådighed med support til både publikum og medarbejdere og er tilstede på messen.
Løsningerne stilles gratis til rådighed som software-as-a-service, og der betales kun, hvis I bruger dem.

Smart selvbetjening optimerer logistikken ved indgangen

Til besøgende og udstillerpersonale , der ikke har pre-registreret sig, har vi nogle smarte selvbetjeningsløsninger, der gør det nemt for alle parter at få adgang til messen. Vi tilbyder faste stationer, hvor besøgende og udstillere kan registrere sig, mobil selvregistrering og scan & print til dem, der ikke har skrevet navneskiltet ud hjemmefra.

Vi laver arbejdet, så I kan holde fokus på messen

Når vi har ansvaret for registrering og adgangskontrol, kan I koncentrere jer om udstillere og besøgende og samtidig spare tid og ressourcer.

 

Vores løsninger gør det enkelt og intuitivt for de besøgende at forhåndsregistrere sig, hvilket øger antallet af besøgende. Sideløbende reducerer vores effektive selvbetjeningsløsninger køen ved indgangen og sparer medarbejderressourcer. Vores systemer opsamler også automatisk værdifuld data, som fx kan bruges fremadrettet i markedsførings- og salgsinitiativerne – til glæde for både jer og udstillerne.

Større MESSE ROI med udstillerapp

Som en del af vores løsninger hjælper vi udstillerne med at udnytte det fulde salgspotentiale på messen. Vi har udviklet en lead generator-udstillerapp, der digitaliserer besøgsrapporterne og  gemmer dem i skyen, så udstillere kan gå i detaljer med det enkelte besøg og få et samlet overblik over alle besøg. Rapporterne kan downloades og importeres i udstillernes CRM-system.

 

Det kræver en IOS- eller Android-mobil eller tablet, og udstillerne har adgang til data 24/7. Lead Generator effektiviserer opsamling og bearbejdning af leads og skaber større ROI (return on investment) for udstillere.

Værdifulde besøgsdata

Kundedata er messens største aktiv, og med fagmesseregistreringen opsamler I værdifulde data til brug for udstillerne og jeres egen messeudvikling. Data, som kan bruges i salgs- og markedsføringsinitiativer eller til at evaluere og optimere på fremtidige messer.

 

Data opsamles let med vores registreringssystemer og udstillerapp.

Så nemt er det

Fælles 

briefing

I fællesskab gennemgår vi alle processer før, under og efter messen, så I kommer i mål med jeres forventninger.

Intuitiv forhånds

registrering

På messens egen portal opretter vi brugervenlig forhåndsregistrering, som øger antallet af forhåndsregistrerede.

Optimeret flow i indgangen

Med  smarte selvbetjeningsløsnimnger og adgangskontrol mangedobler vi kapaciteten i indgangen.

Fælles

evaluering

Når messen er afholdt, evaluerer vi i fællesskab forløbet, så vi kan optimere på næste messe.

FIND OS
VI TILBYDER
Hollænderdybet 1,3
2300 København S
Tlf.: 21 91 00 14
  • Billetsystem til publikumsmesser
  • Fagmesse registrering
  • Automatiseret marketing
  • Udstillerapp
MESSEKOMPETENCE
Vi skaber resultater for fagmesser, publikumsmesser og deres udstillere. Vi er innovative messespecialister med fokus på registrering, tilmelding, billetsystem, lead generering og udstiller apps.