top of page
Lead Generator udstiller app mobil

FÅ STØRRE AFKAST AF JERES MESSESTAND

Digital Messeopfølgning 

app store logo.png

FØLG OP PÅ JERES LEADS DIGITALT EFTER MESSEN

- der er et stort potentiale for salg!

 

Giv udstillerne adgang til værdifulde besøgsdata, og hjælp dem med at effektivisere messeopfølgningen.

Så udstiller de også på den næste messe

Med lead generator samles alle besøgsrapporter og kontakter digitalt, så sælgere undgår flere hundrede visitkort og udfyldte A4-ark, der kan være svære at overskue, når der skal følges op.

 

Vidste du iøvrigt, at 42 % af messedeltagerne aldrig modtager det materiale, de er blevet lovet på messen?*

 

*Kilde:Center for Exhibition Industry Research

LEAD GENERATOR UDSTILLER APP

Digital opsamling af messe leads

Så nemt er det

Lead Generator udstiller app besøgsrapport

Før messen

Opret rapportskabelon

Eller lad os

Skabelonen til besøgsrapporten kan laves helt enkelt eller meget detaljeret med information om fx produkter, driftsmiljø og servicebehov. Vi har lavet en skabelon du kan tage udgangspunkt i.

De informationer, som den besøgende har indtastet ved registreringen til messen, modtager udstilleren automatisk, når navneskiltet scannes.

Lead generator app store google play.png

Før messen

Download app og log in

Lead Generator kan bruges på både Iphones og Android telefoner og downloades direkte.

Efter download skal der blot logges ind. Det er en god ide at sælgerne afprøver app'en et par dage før messen.

 

Klik HER for App Store download

Klik HER for Google Play download

Lead Generator udstiller app

Under messen

Scan navneskilt

- Udfyld rapport

Navneskilt scannes med mobilen, data udfyldes, og rapporten gemmes.

 

Det er yderst brugervenligt og meget nemt at betjene for alle messens udstillere og giver uvurderlig viden, som kan bruges efter messen, når der skal følges op og analyseres resultater.

Lead Generator udstiller app besøgsrapport crm

Efter messen

Download messerapport

Med udstillerappen ligger rapporterne klar, så snart I skal bruge dem efter (eller under) messen, så I kan prioritere emnerne og gå i gang med opfølgningen.

 

Systemet gør det let og overskueligt at prioritere og tage kontakt til alle interesserede og giver værdifulde informationer om de besøgende, som I kan bruge i opfølgningen.

Tre gode grunde til digital messeopfølgning

1

fÅ HØJERE ROI PÅ JERES MESSEINVESTERING

Få alle leads opsamlet digitalt og  følg op med  et systematisk og leadmodningsprogram. I får langt bedre kontrol over den efterfølgende salgsproces og dermed flere kunder og højere omsætning.

2

MÅL rOI af jeres messeinvestering

Med en digital indsamling af leads til jeres  CRM-system kan I måle på: 

  • Antal lukkede salg

  • Antal leads konverteret til kunder

  • Omsætning på baggrund af messen

 

3

TILPAS  OPFØLGNINGEN

til kundens modenhed

De færreste leads placerer en ordre på selve messen. I bedste fald er de potentielle kunder, som er på forskellige stadier i  research- og købsprocessen.

 

I stedet for at tabe dialogen, fordi kunden endnu ikke er parat til en konkret købsdialog, kan I med Intelligent Digital Messeopfølgning sikre, at I fortsat er en del af kundens researchproces - og kan præge den - efter messen.

bottom of page