FØLG OP PÅ JERES LEADS DIGITALT EFTER MESSEN
- der er et stort potentiale for salg!
Giv udstillerne adgang til værdifulde besøgsdata, og hjælp dem med at effektivisere messeopfølgningen.
Så udstiller de også på den næste messe
Med lead generator samles alle besøgsrapporter og kontakter digitalt, så sælgere undgår flere hundrede visitkort og udfyldte A4-ark, der kan være svære at overskue, når der skal følges op.
Vidste du iøvrigt, at 42 % af messedeltagerne aldrig modtager det materiale, de er blevet lovet på messen?*
*Kilde:Center for Exhibition Industry Research
LEAD GENERATOR UDSTILLER APP
Digital opsamling af messe leads
Så nemt er det
Før messen
Opret rapportskabelon
Eller lad os
Skabelonen til besøgsrapporten kan laves helt enkelt eller meget detaljeret med information om fx produkter, driftsmiljø og servicebehov. Vi har lavet en skabelon du kan tage udgangspunkt i.
De informationer, som den besøgende har indtastet ved registreringen til messen, modtager udstilleren automatisk, når navneskiltet scannes.
Før messen
Download app og log in
Lead Generator kan bruges på både Iphones og Android telefoner og downloades direkte.
Efter download skal der blot logges ind. Det er en god ide at sælgerne afprøver app'en et par dage før messen.
Klik HER for App Store download
Klik HER for Google Play download
Under messen
Scan navneskilt
- Udfyld rapport
Navneskilt scannes med mobilen, data udfyldes, og rapporten gemmes.
Det er yderst brugervenligt og meget nemt at betjene for alle messens udstillere og giver uvurderlig viden, som kan bruges efter messen, når der skal følges op og analyseres resultater.
Efter messen
Download messerapport
Med udstillerappen ligger rapporterne klar, så snart I skal bruge dem efter (eller under) messen, så I kan prioritere emnerne og gå i gang med opfølgningen.
Systemet gør det let og overskueligt at prioritere og tage kontakt til alle interesserede og giver værdifulde informationer om de besøgende, som I kan bruge i opfølgningen.
Tre gode grunde til digital messeopfølgning
1
fÅ HØJERE ROI PÅ JERES MESSEINVESTERING
Få alle leads opsamlet digitalt og følg op med et systematisk og leadmodningsprogram. I får langt bedre kontrol over den efterfølgende salgsproces og dermed flere kunder og højere omsætning.
2
MÅL rOI af jeres messeinvestering
Med en digital indsamling af leads til jeres CRM-system kan I måle på:
-
Antal lukkede salg
-
Antal leads konverteret til kunder
-
Omsætning på baggrund af messen
3
TILPAS OPFØLGNINGEN
til kundens modenhed
De færreste leads placerer en ordre på selve messen. I bedste fald er de potentielle kunder, som er på forskellige stadier i research- og købsprocessen.
I stedet for at tabe dialogen, fordi kunden endnu ikke er parat til en konkret købsdialog, kan I med Intelligent Digital Messeopfølgning sikre, at I fortsat er en del af kundens researchproces - og kan præge den - efter messen.