UDVIKLET SPECIELT TIL MESSER
Det er med udgangspunkt i større danske messearrangørers ønsker, at vi har udviklet specialiserede løsninger til billetsalg for publikumsmesser. Løsningerne stilles gratis til rådighed som software-as-a-service, og der betales kun, hvis I bruger dem.
Med én samlet løsning får I som arrangører informationer fra alle jeres messer samlet ét sted, og hver enkelt messe får sin egen billetportal og visuelle identitet - ikke kun en flot forside. Funktionalitet, rabatter, invitationskoder og design er specielt programmeret, og vi opretter tjekliste fra start til slut, designer og opretter billetportal, opretter og overvåger billetsalget og yder den nødvendige support til besøgende og medarbejdere.
Kundedata sætter turbo på billetsalget - nu og i fremtiden

I vores løsninger fokuserer vi på at skabe værdi. Kundedata er messens vigtigste aktiv, og derfor kan det ikke gå hurtigt nok med at opbygge kundedatabasen. For at sætte turbo på salget har vores billetsystemer indbygget en af verdens førende marketingplatforme baseret på kunstig intelligens. Vores løsninger er altid digitale og personaliserede, så I som arrangører får det fulde udbytte og vigtig knowhow til fremtidige messer og salg.
Vores marketingløsning opsamler data, personaliserer indhold, automatiserer kommunikation via sociale medier, e-mail, mobil og web, genererer onlinerapporter og leverer intuitive rapporter og analyser.
Når vi håndterer og opbevarer data, sker det naturligvis i overensstemmelse med Persondataforordningen.
5-dobling af forsalget og lavere omkostninger for arrangøren

På blot 2 år lykkedes det at 5-doble forsalget til landets største indendørs bådmesse, fra 2.000-11.000 onlinegæster. Og for første gang nogensinde stod messens 30.000 gæster ikke i kø. Resultaterne talte deres tydelige sprog: Investeringen i onlinesalg blev tjent ind, bemandingen i indgangen kunne reduceres, deltagerprognoserne holdt stik, og værdifulde kundedata blev opsamlet automatisk.
En væsentlig forbedring fra tidligere, hvor der var lang kø ved indgangen, omkostningerne til bemanding ved indgangen var høje og manglende prognoser for besøgstal besværliggjorde planlægningen og gav usikkerhed om deltagerantal helt frem til messestart.
24.000 gæster skal købe deres billetter online

Nordens største kreative messe går all-in på digitalt forsalg, så alle billetter i 2018 sælges online for at sikre den bedste oplevelse og fordeling af besøgende over de 3 messedage. Der sættes et maksimum antal billetter pr. dag for at optimere flowet på indfaldsveje, parkeringspladser og på selve messen
Digital registrering giver større kundedatabase med vigtig knowhow for fremtidige messer og salg, bedre flow på messedagene og reduceret bemanding.