DIGITAL INDSAMLING AF LEADS PÅ DEN NEMME MÅDE

Brug vores app til smartphone eller tablet til at indsamle leads på messer. Boost din messeinvestering og leadgenerering allerede i dag!

FØLG OP PÅ DINE LEADS DIGITALT PÅ MESSEN

- Der er et stort potentiale for salg!

 

 

NEM OPSÆTNING

Sæt din indsamling af leads op på få minutter, og du er i gang! Du skal blot scanne navneskiltene på messegæsterne, og informationerne er automatisk gemt.

RAPPORT

Du har adgang til din messerapport i realtid 24/7, så du kan starte opfølgningen, når det passer dig. Rapporter og resultater kan blive downloadet til Excel og importeret direkte til dit CRM-system.

SIKKERHED

Din data er sikret med Lead Generator. Vi gemmer dine data sikkert i skyen i overenstemmelse med GDPR, så du kan se dine rapporter og downloade resultater. Når du vil, hvor du vil.

Personlige skabeloner til din

lead generering

Når du har downloadet Lead Generator, får du adgang til en række skabeloner til indsamling af leads. Vi opretter og tilpasser også gerne en personlig skabelon til dig baseret på dine behov - helt gratis!

en_badge_web_generic.png

TRE GODE GRUNDE TIL DIGITAL MESSEOPFØLGNING

01

Få alle leads opsamlet digitalt og følg op med et systematisk og leadmodningsprogram. Du får langt bedre kontrol over den efterfølgende salgsproces og dermed flere kunder og højere omsætning.

02

Med en digital indsamling af leads til jeres CRM-system kan du måle på: 

  • Antal lukkede salg

  • ​​​Antal leads konverteret til kunder

  • Omsætning på baggrund af messen.

03

I stedet for at tabe dialogen, fordi kunden endnu ikke er parat til en konkret købsdialog, kan du med Lead Generator sikre, at du fortsat er en del af kundens researchproces - og kan præge den - efter messen.

Mål ROI af

din messe-

investering

Få højere ROI 

på din messe-

investering

Tilpas opfølgningen

til kundens

modenhed

 

Du investerer i én fælles licens, som gælder for alle medabejdere på standen. Prisen er kun

 

1295,- kr.

 

FÅ ADGANG TIL LEAD GENERATOR ALLEREDE I DAG!

TRE GODE GRUNDE TIL DIGITAL MESSEOPFØLGNING

Vil du vide mere? Kontakt os og fortæl om dine behov og forventninger, og vi vil guide dig til den bedste løsning. Du kan også se vores forklaringsvideo her.

FIND OS
VI TILBYDER
Hollænderdybet 1,3
2300 København S
Tlf.: 21 91 00 14
  • Billetsystem til publikumsmesser
  • Fagmesse registrering
  • Automatiseret marketing
  • Udstillerapp
MESSEKOMPETENCE
Vi skaber resultater for fagmesser, publikumsmesser og deres udstillere. Vi er innovative messespecialister med fokus på registrering, tilmelding, billetsystem, lead generering og udstiller apps.